upratovanie Cleanlux

preposlať ponuku cez

Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp

16/09/2019

Obchodná ponuka

služby informátora | vrátnika

vykonávané

Vážená pani Vrbová,

ďakujeme za prejavenú dôveru v našu spoločnosť a nami poskytované služby.

Na základe dopytu a získaných informácií na stretnutí si Vám dovoľujeme predložiť nasledujúcu obchodnú ponuku na pravidelné služby informátora / vrátnika.

Veríme, že aj táto forma našej e-ponuky je malým plus k presvedčeniu o odlišnosti nášho prístupu ku klientom a poskytovaným službám, ktorý sa snažíme uplatňovať v každom aspekte našej práce.

* táto e-ponuka nie je verejne prístupná a zobrazuje sa výhradne osobe, ktorá má k dispozícii prístupový link

Vypracované pre
MTI a.s.

9 výhod spolupráce s nami

Sme firma strednej veľkosti

orientovaná na náročnejšiu klientelu vášho typu a veľkosti. Každá naša aktivita je vedená proklientsky s cieľom vytvorenia dlhodobého vzťahu >>

Riadime služby spôsobom

aby ste ako náš klient boli maximálne odbremenený od riešenia prípadných situácií, ktoré chod vrátnice prirodzene prináša

2-stupňové manažérske zastrešenie

na vašom objekte máte pridelených vždy paralelne 2 manažérov - Objektovú manažérku a KeyAccount manažéra >>

Moderné nástroje a CRM systém

ktoré máme implementované zabezpečujú monitoring kvality služieb ako aj potrebnú spätnú vysledovateľnosť

Výhoda prítomnosti na objekte

naša spoločnosť sídli v objekte výkonu služieb informátora čo umožňuje maximálnu flexibilitu a riešenie prípadnej operatívy >>

WELL Building International Institute

v prípade záujmu klienta o eco-enviromentálnu kvalitu služieb vieme poskytovať služby podľa Well Building Institute Certification

Nepoužívame agentúrnych pracovníkov

na rozdiel od niektorých spoločností poskytujúcich služby facility manažmentu a pôsobiacich na slovenskom trhu >>

Vlastné personálne oddelenie

je základom, žiaľ v dnešnej situácii na pracovnom trhu, pomerne náročného procesu selekcie a overovania uchádzačov

Finančne motivovaní pracovníci

dosahovaná spokojnosť klientov s našimi službami je v značnej miere daná obsadením kvalitnými a lepšie zaplatenými pracovníkmi >>

Kritérium najnižšej ceny nefunguje

orientácia klienta na čo najnižšiu cenu vedie žiaľ v segmente facility manažmentu len k problémom s kvalitou služieb prípadne výraznej fluktuácii

osobný prístup

ku klientom a bezstarostný priebeh služieb

rýchla operatíva

VŽDY PROMPTNÁ ODOZVA NA POŽIADAVKY

stabilný tím

MANAŽÉRÓV s profesionálnymi skúsenosťami

24/7 hotline

klientský servis, ktorý naozaj funguje

Cenová kalkulácia

ceny uvedené bez DPH
5,40 za hodinu
  • 3 pracovníci | striedavo
  • 16 hodín denne
  • 5x týždenne
  • objektový manažér
  • key account manažér
cleanlux

Cena zahŕňa

* presná špecifikácia rozsahu je súčasťou zmluvy
1000 mesačne
  • Mzdové náklady, dane a odvody
  • 24/7 hotline
  • Zastupovanie
  • Zimnú údržbu
  • Poistenie zodpovednosti na 100.000 €
cleanlux

Referencie

stiahnuť (2)

a desiatky ďaľších klientov

Pre poskytnutie referencií našich klientov nás prosím kontaktujte. Po dohode s klientom je možná nielen telefonická alebo mailová referencia ale aj osobná kontrolná návštevu objektu

Spolupracujeme s profesionálmi

Našimi partnermi v poskytovaných službách sú renomované spoločnosti, poskytujúce nielen kvalitné produkty ale aj odborné školenia, konzultácie a v prípade potreby aj odborné poradenstvo priamo na objekte

Veríme, že Vás naša ponuka zaujala a stretneme sa pri jej ďalšej konkretizácií.

V prípade akýchkoľvek otázok alebo potreby dopresnenia či úpravy nás prosím kontaktuje.

Key Account Manager

0948 249 998

cleanlux@cleanlux.sk

cleanlux stars

Kontaktný formulár

pre získanie kvalitných a bezproblémových upratovacích služieb